Nuorisovaltuusto, kokous 22.10.2024

Pöytäkirja on tarkastettu

§ 48 Qpro-asiakaspalautejärjestelmän esittely

VAKEDno-2023-3688

Perustelut

Erityisasiantuntija Miriam Tepora selostaa nuorisovaltuustolle Qpro-asiakaspalautejärjestelmän toimintaa.

QPro-asiakaspalautejärjestelmän avulla hyvinvointialueen asiakkaat voivat antaa verkkosivuilla tai paperilomakkeella jatkuvaa palautetta alueen sosiaali- ja terveyspalveluista.

Asiakaspalautteiden avulla seurataan mm.

  • asiakastyytyväisyyttä (NPS suositteluindeksi)
  • asiakkaiden osallisuutta
  • palvelujen laatua
  • palvelujen vaikuttavuutta

 

Palautteiden laadukas ja systemaattinen käsittely nostaa esille palvelujen ja prosessien kehitettäviä osa-alueita. Palautteiden avulla voidaan myös seurata pitkällä aikavälillä palvelujen kehittämistyön tuloksellisuutta.

Ehdotus

Nuorisovaltuusto merkitsee asian esittelyn tiedoksi.

Päätös

Nuorisovaltuusto merkitsi asian esittelyn tiedoksi.

Kokouskäsittely

Jäsen Walid Azizi saapui asian käsittelyn aikana klo 17:56.

Erityisasiantuntija Miriam Tepora poistui asian käsittelyn jälkeen klo 18:07.