Perustelut
Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
Kokouskutsu toimitetaan, mikäli mahdollista, kolme päivää ennen kokousta toimielimen jäsenille sekä niille, joilla on läsnäolo-oikeus tai -velvollisuus toimielimen kokouksessa. Kokouskutsu ja esityslista lähetetään jäsenille ja muille, joilla on läsnäolo- oikeus tai -velvollisuus, ensisijaisesti sähköisesti. Esityslista sisältää ehdotuksen kokouksen työjärjestykseksi.
Pöytäkirjantarkastajien valinta
Pöytäkirjan pitämisestä ja sisällöstä vastaa toimielimen puheenjohtaja. Jos puheenjohtaja ja pöytäkirjanpitäjä ovat eri mieltä kokouksen kulusta, pöytäkirja laaditaan puheenjohtajan näkemyksen mukaan. Pöytäkirjan allekirjoittaa puheenjohtaja ja varmentaa pöytäkirjanpitäjä. Pöytäkirja tarkastetaan toimielimen päättämällä tavalla. Pöytäkirja voidaan allekirjoittaa ja tarkastaa sähköisesti. Sähköisessä päätöksentekomenettelyssä tehtyjä päätöksiä koskeva pöytäkirja tai sen osa voidaan tarkastaa erikseen ennen kokousta. Tarkoituksena on, että vanhusten palvelut palvelut -jaosto valitsee kokouksessaan kaksi pöytäkirjantarkastajaa, jotka toimivat tarvittaessa myös ääntenlaskijoina.
Ehdotus
Vanhusten palvelut -jaosto päättää:
- hyväksyä laaditun esityslistan mukaisen työjärjestyksen;
- valita kaksi pöytäkirjantarkastajaa; jäsen Jari Pellinen ja jäsen Niilo Kärki
- että tarkastettu pöytäkirja pidetään nähtävänä yleisessä tietoverkossa hyvinvointialueen verkkosivustolla (https://vakehyva.cloudnc.fi) torstaina 16.10.2024 lähtien.
Päätös
Vanhusten palvelut -jaosto päätti:
- hyväksyä laaditun esityslistan mukaisen työjärjestyksen;
- valita kaksi pöytäkirjantarkastajaa; jäsen Jari Pellisen ja jäsen Niilo Kärjen
- että tarkastettu pöytäkirja pidetään nähtävänä yleisessä tietoverkossa hyvinvointialueen verkkosivustolla (https://vakehyva.cloudnc.fi) perjantaina 11.10.2024 lähtien.
Lisätietoja päätöksestä antaa vs. vanhuspalvelujen toimialajohtaja Aila Halonen, aila.halonen@vakehyva.fi.