§ 14 Toimistokalusteiden hankinta Peltolantie 9

Lataa 

VAKEDno-2022-722

Päätöspäivämäärä

8.12.2022

Päätöksen tekijä

Hallintovalmistelujohtaja

Päätöksen peruste

Hallintosäännön § 35 mukaan valmistelujohtajien tehtävänä on päättää sopimuksista, sitoumuksista, sekä hankinnoista 40 §:n mukaisesti. Hallintosäännön § 40 mukaan valmistelujohtajat, sote-valmistelun muutosjohtaja ja pelastustoimen muutosjohtaja päättävät alle 400 000 euron hankinnoista, sopimuksista ja sitoumuksista. 

Kuvaus

Asian valmistelija: Hankintapäällikkö Marianne Punkki

Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella on tarve hankkia osoitteessa Peltolantie 9 sijaitsevalle hyvinvointialueen toimistolle toimistokalusteita. Kalusteet hankintaan käytettyinä ja hankinnassa on tarve myös asennuspalvelulle. Toimistotilat otetaan käyttöön 1.1.2023 alkaen. Kalustekokonaisuus sisältää 30 hengelle tuolit, sähköpöydät, sermit ja kaapistot. Näiden lisäksi hankitaan kalusteet keittiöön, neuvotteluhuoneeseen ja sosiaalitilaan.

Hyvinvointialue on pyytänyt tarjouksia edellä mainitusta kokonaisuudesta kolmelta (3) toimittajalta, joista kaksi (2) esitti tarjouksen. Toimittajille järjestettiin kohdekäynnit kalusteiden sopivuuden varmistamiseksi.

Tarjouksen jättivät:

  • Tavara Trading TTR Oy, tarjoushinta 26 287,77 € (alv 0 %)
  • Offistore Oy, tarjoushinta 30 602,00 € (alv 0 %)

Tarjouksista valitaan edullisimman hinnan perusteella Tavara Trading TTR Oy.

Päätös

Päätän hankkia Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle Tavara Trading TTR Oy:n tarjouksen 16.11.2022 mukaisesti toimistokalusteet ja niiden asennuspalvelun Peltolantie 9 toimistolle. Kyseessä on kertahankinta ja hankinnan arvo on 26 287,77 euroa, joten kyseessä on hankintalaissa (1397/2016) säädetyn kansallisen kynnysarvon alittavasta hankinnasta (pienhankinta), jonka vuoksi hankintaa ei kilpailuteta hankintalain mukaisesti. 

Allekirjoitus

Mikko Hokkanen, hallintovalmistelujohtaja

Organisaatiotieto

Vantaan ja Keravan hyvinvointialue