Perustelut
Asian valmistelija: erityisasiantuntija Miriam Tepora
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella halutaan tarjota asiakaslähtöisiä ja asiakkaille aitoa hyötyä tuottavia sosiaali- ja terveyspalveluja. Jotta palvelujen laatua ja vaikuttavuutta sekä asiakastyytyväisyyttä voidaan seurata, on hyvinvointialueella käynnistetty jatkuvan asiakaspalautteen kerääminen 1.1.2023. Kevään 2023 aikana palautejärjestelmää on kehitetty sekä asiakkailta että henkilöstöltä saadun palautteen perusteella. Kesäkuussa 2023 on otettu käyttöön paperinen palautelomake verkkolomakkeen lisäksi. Kehitteillä on myös saavutettava verkkolomake ja tekstiviestipalaute. Asiakkaita osallistetaan aktiivisesti palautejärjestelmän kehittämiseen sen saavutettavuuden varmistamiseksi.
Ehdotus
Vanhusneuvosto päättää merkitä esityksen tiedoksi.
Päätös
Vanhusneuvosto päätti merkitä esityksen tiedoksi.