Perustelut
Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
Kokouskutsu toimitetaan, mikäli mahdollista, kolme päivää ennen kokousta toimielimen jäsenille sekä niille, joilla on läsnäolo-oikeus tai -velvollisuus toimielimen kokouksessa. Kokouskutsu ja esityslista lähetetään jäsenille ja muille, joilla on läsnäolo-oikeus tai -velvollisuus, ensisijaisesti sähköisesti. Esityslista sisältää ehdotuksen kokouksen työjärjestykseksi.
Pöytäkirjantarkastajien valinta
Pöytäkirjan pitämisestä ja sisällöstä vastaa toimielimen puheenjohtaja. Jos puheenjohtaja ja pöytäkirjanpitäjä ovat eri mieltä kokouksen kulusta, pöytäkirja laaditaan puheenjohtajan näkemyksen mukaan. Pöytäkirjan allekirjoittaa puheenjohtaja ja varmentaa pöytäkirjanpitäjä. Pöytäkirja tarkastetaan toimielimen päättämällä tavalla. Pöytäkirja voidaan allekirjoittaa ja tarkastaa sähköisesti. Sähköisessä päätöksentekomenettelyssä tehtyjä päätöksiä koskeva pöytäkirja tai sen osa voidaan tarkastaa erikseen ennen kokousta. Tarkoituksena on, että pelastuslautakunta valitsee kokouksessaan kaksi pöytäkirjantarkastajaa, jotka toimivat tarvittaessa myös ääntenlaskijoina.
Ehdotus
Pelastuslautakunta päättää:
- hyväksyä laaditun esityslistan mukaisen työjärjestyksen;
- valita kaksi pöytäkirjantarkastajaa; Tuire Kaimio ja Annina Nuutinen;
- että tarkastettu pöytäkirja pidetään nähtävänä yleisessä tietoverkossa hyvinvointialueen verkkosivustolla (https://vakehyva.cloudnc.fi) tiistaista 15.11.2022 klo 12.00 lähtien.
Päätös
Pelastuslautakunta päätti yksimielisesti keskustelun jälkeen:
- hyväksyä laaditun esityslistan mukaisen työjärjestyksen;
- valita kaksi pöytäkirjantarkastajaa; Sari Pesu ja Annina Nuutinen;
- että tarkastettu pöytäkirja pidetään nähtävänä yleisessä tietoverkossa hyvinvointialueen verkkosivustolla (https://vakehyva.cloudnc.fi) tiistaista 15.11.2022 klo 12.00 lähtien;
- että kokoukseen lisätään §27 Pelastusjohtajan ajankohtaiset asiat.
Lisätietoja päätöksestä antaa pelastustoimen muutosjohtaja Jyrki Landstedt, jyrki.landstedt@vantaa.fi